dinsdag 29 april 2008

Rustig dagje

Gisteren een rustig dagje. Uitgeslapen, beetje tv gekeken, lange post geschreven hier... Daarna ff naar Caesar's palace gegaan waar Steve een satellite voor het wsop circuit main event van vandaag aan het spelen was. Uiteraard shipte hij hem weer eens hard, waardoor hij voor pakweg 500 het main event van 5000 speelt.

Na een papierwerk-intensieve procedure gingen we kanen bij het Outback Steakhouse. Die kende ik nog van Tokyo :) Ff wat sappige spare ribs naar binnen gewerkt.

Daarna terug naar The Orleans, waar ik nog ff een Guinnessje nam bij de Irish pub. En dat was het dan weer :)

Morgen komen m'n ouders en broer+vriendin aan. Voor hun moet het hele avontuur nog beginnen :) Ze zijn wel maar een paar dagen in Vegas, veels te kort eigenlijk. Een week is toch wel het minimum als je relaxed wat dingen wil zien.

Vandaag ff wat rondhangen op de strip/naar de outlet/kijken hoe Steve het doet in het main event. Echt zin om veel te pokeren heb ik niet meer, ik ga alleen nog wat gamblen met m'n familie denk ik. Ik gamble wel weer online als ik terug in NL ben :)

Geen opmerkingen: