dinsdag 8 april 2008

Back to Break Even

Gisteren ben ik even de pokerrooms @ the bellagio en caesars palace gaan checken. Heel erg mooie rooms, misschien heb ik ooit nog wel eens de bankroll om hier te spelen :)

Verder even gereload bij de ATM, ik had nog maar iets van 160 dollar op zak. Dus ik heb even 400 dollar bijgepind.

Ik leverde echter bij MGM Grand al meteen weer pakweg 140 dollar in op 200 NL. Ik hitte niks en kreeg matige handen, en maakte een erg grote fout met 66.

Er was geraised (ik wist niet eens door wie) naar 15 dollar en ik callde om te setminen. Flop komt K55 en er word naar me toe gechecked door 2 man, ik zit in positie.

Ik besloot hier te proberen de pot op te pakken en bette iets van 30 dollar. Ik werd gecalled door 1 man, de ander foldde. Turn kwam een Aas en we checkten beiden. River was een 4, hij fired 30 dollar en ik call. Hij showed KK.

Tja slechter kan het niet worden denk ik. Ten eerste was ik gisteren totaal niet scherp en alert, waarschijnlijk doordat ik de hele dag rondgelopen had en weinig water had gedronken. Ten tweede wist ik niet eens wie er preflop geraised had, m'n move op de flop was verder ook niet echt onderbouwd ofzo (mja ok, ik dacht dat ze zwak waren omdat ze checkten maarja). Die 30 dollar op de river callen is wel het toppunt, want ik beat geen ene reet meer daar.

Kortom ik was er allemaal niet echt blij mee. Ik sta nu pakweg breakeven (iets van 20 dollar up ofzo).

Vandaag heb ik ook enigszins een rustdagje ingesteld, omdat ik tot nu toe elke dag vrij veel gedaan heb. En met het klimaat hier eist dat toch wel z'n tol.

Werkt dat Freemont Experience filmpje trouwens? Ik heb geen flash op die pc hier.

2 opmerkingen:

Unknown zei

geen id of het fillempie werkt, wel lache man, ik ben puur jaloers :( Enjoy nog daar, doch dat gaat vast wel lukken :P

PS: ik liep gister in de Melkweg, en vond in mn portemonnee dat abonnement van die vorige x nog terug. Die goeie ouwe tijd :)

Jelle zei

Je had het hier wel tof gevonden denk ik. Beetje drinken, beetje naar de outlet gaan en dingen kopen omdat het omgerekend toch maar 10 eu is...

En je buikje rond eten bij het buffet uiteraard. :)