donderdag 10 april 2008

Probleem opgelost?

Omdat American Airlines gisteren totaal niet te bereiken was ben ik overgegaan tot het boeken van een nieuwe vlucht van United. Ik kon sowieso niet meer de 11e vliegen met AA, en ik heb er een hekel aan overgeleverd te zijn aan de genade van derden.

Ik heb nu dus pakweg dezelfde vlucht maar dan met United, hier moest ik wel 300 dollars voor neertellen. Als het goed is kan ik m'n 250 dollar van de AA vlucht terugkrijgen. Dat kwam iig voort uit een telefonisch gesprek met Expedia.

Ze vertelden me dat ik niet direct een refund kon krijgen omdat ik geen Amerikaanse credit card heb, maar dat het via de site geen probleem zou zijn. Wel dus, daar kreeg ik het bericht dat m'n ticket niet in aanmerking komt voor een refund. Ik heb er maar ff een mail over gestuurd naar AA, dus we zien het wel. De vlucht is iig gecancelled, dus ze kunnen me op dat punt niet naaien.

Vanaf vandaag heb ik met een beetje geluk ook m'n mobiele telefoon, dat heeft ook nogal wat voeten in de aarde gehad zeg.

Gisteren trouwens "The Ruins" gechecked in de bios, was nog wel een redelijk brute film.

Geen opmerkingen: