donderdag 27 maart 2008

Nog een paar daagjes...

Mijn vertrekdatum nadert met rasse schreden. Morgen moet ik nog werken en zaterdag kan ik de laatste voorbereidingen treffen. Er zijn weinig substantiele zaken die nog geregeld moeten worden, het belangrijkste wat ik moet doen is GEEN belangrijke dingen vergeten.

Ik zat vandaag even op de pokerinfo chat te lurken en raakte daar in de praat met iemand die 31 maart naar Vegas vertrekt. Tijdens dit soort gesprekken piekt de voorpret meestal wel. Hij meldde me ook dat hij en 6 vrienden wat telefoons over gingen nemen van PI'ers die op het moment in Vegas zijn.

Aangezien de kosten zeer gering zijn om mobiel bereikbaar te zijn in Vegas heb ik me maar aangesloten bij ze. Ik kan dus hopelijk op 1 van mijn eerste dagen een mobieltje oppikken. Ik vind dit erg tof; er is niks vreselijkers dan geen mobiel nummer bij de hand hebben als je een tof iemand ontmoet. Voor het thuisfront is het ook fijn, want die kunnen je altijd bereiken. Afijn ik denk dat iedereen sowieso wel inziet hoe fijn het is een mobiel te hebben :)

On another note: M'n vriendin is terug van haar vakantie in India. Ze is met een vriendin een klein weekje in het land van de heilige koe geweest. Ze heeft het geweldig leuk gehad, en heeft zelfs een huwelijksaanzoek van een Indische man gehad :) Dit heeft ze uiteraard afgeslagen, want ze kan zich natuurlijk geen beter vriendje wensen *kuch*.

Toen ze hem teleurstelde met het nieuws dat ze een Nederlands vriendje heeft is hij naar verluid in tranen uitgebarsten.

Ze heeft enkele leuke foto's gestuurd, waarvan ik jullie de volgende niet wil onthouden. Dit is tevens mijn nieuwe desktop background op m'n werk :)

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik zat gister nog aan iemand te vragen "wanneer zou Jelle vertrekken?"
Kom ik inene deze dikke blog tegen! Veel plezier in Las Vegas, win ff een PS3 voor me als het kan ;)

Unknown zei

P.S. vergeet niet EDF te kopen he! Moet je gespeeld hebben :)

Ik heb je blog reeds gebookmarked