maandag 24 maart 2008

Nog een week

Over een week vertrekt m'n vliegtuig alweer....gaat toch wel hard. Ik hoef vrijwel niks meer te regelen dus kan puur genieten van de voorpret.

Dit weekend heb ik vertoefd bij m'n ouders. Was erg gezellig en we hebben veel kunnen plannen voor onze gezamenlijke reis vanaf 30 April. De hotelkeus in Las Vegas is gevallen op het Monte Carlo, een bekend hotel aan de Strip. Het word toch allemaal een stuk betaalbaarder als je met meer man op een kamer zit. Het boeken van hotels doe ik overigens altijd via dit topic van fatwallet.com.

Verder hebben we om tafel gezeten om de route van Las Vegas naar San Francisco ruwweg te bepalen. We hebben denk ik wel een goede balans gevonden tussen het bezoek aan steden en het genieten van de prachtige natuur van Nevada en Californie.

Ook heb ik een nightly Alcatraz-rondleiding geboekt. Dit kostte slechts 20 euro per man dankzij de zwakke dollar. Ter voorbereiding nog maar eens een keer "The Rock" kijken :)

Geen opmerkingen: