zondag 30 maart 2008

Aangekomen in Philadelphia

Zojuist ben ik geland in Philadelphia. De vlucht verliep erg soepel; er waren dus toch erg veel indianenverhalen over US Airways. De vlucht deed niet onder voor British Airways en Al Italia. Enige minpuntje is dat je 5 euro/dollar moet betalen voor alcoholische versnaperingen, maar daar was ik toch niet aan toe.

De douane viel me ook echt reuze mee. Ik ben gewoon heel correct behandeld en er waren geen problemen. Ik denk dat ik liever hier aankom dan in Japan (mede omdat ik de vorige keer wat probleempjes had daar, toen ik 1 dag nadat mn toeristenvisum afliep alweer op de deurmat stond).

Nu moet ik nog even iets van 4 uur wachten voordat m'n vlucht naar Vegas vertrekt... Ik zit nu achter een gratis internet-terminal dit te tikken, dus dat is alweer een verzetje. Ik ga maar eens een ATM zoeken aangezien ik 0 dollar bijheb.

Geen opmerkingen: