donderdag 15 mei 2008

Bahbah

Vandaag ben ik weer geintroduceerd met 1 van de mooie dingen van leven in Nederland: Door de fokking regen fietsen. Bahbah :( Ik vind dat net als in Vegas de regen hier afgeschaft moet worden.

Zo word je dus weer hard geconfronteerd met het feit dat je weer gewoon thuis bent, in het pitoreske Holland. Sinds m'n terugkomst heb ik alweer elke dag gewerkt, dat was ook wel weer ff wennen na 6 weken. Ik was gister wel te laat, 2 uur zelfs. Ik had perongeluk de stekker van m'n wekker voor de helft uit de muur getrokken ofzo, en die dingen hebben stroom nodig om je daadwerkelijk te kunnen wekken. Gelukkig had deze blunder geen consequenties; we hebben een goede bezetting op m'n afdeling.

Ik vermaak me ook wel weer met poker online zeg. Toen ik naar Vegas ging wilde ik supergraag live spelen, maar nu heb ik online poker weer ff herontdekt. Heerlijk hoe snel die handjes gedeeld worden :) Zoals al eerder vermeld had ik besloten wat WSOP steps op stars te spelen, puur voor de fun (en stiekem de droom dat ik binnen de maand weer terug in Vegas ben, zodat ik ff een braceletje kan oppikken en kan Koreaans BBQen met Steve). Tot nu toe gaat het soort van wel goed, ik heb gister m'n 3e ticket voor Step 2 gewonnen (uit 8 keer step 1 spelen ofzo?). M'n 1e 2 pogingen op step 2 gingen echter niet optimaal. De ene keer won ik een step 1 ticket (5e, ik maakte hier nog 2 misclicks waardoor ik onnodig 800 chips verloor. Uiteindelijk werd ik gerivered ofzo op 1 of andere push), en de andere keer verloor ik uiteindelijk JJ van AJ pf allin. Ff hopen dat ik wat beter ga runnen (en misclicks ga ik iig niet meer maken).

Kep ook nog ff cash gespeeld gister, om ff de bankroll wat te spekken (die 7,5 dollah steps hakken er best nog wel in als je maar 160 online hebt staan). Op 50 NL won ik 44 dollar, verder niet echt superspannende handen. Op 10 NL wist ik 20 dollar bij elkaar te grinden. Toch wel weer leuk voor 1 dagje. Ik wil eigenlijk gewoon minimaal 100 NL spelen, maar dat komt wel weer als ik m'n bankroll wat aanvul ofzo (je zal nu trouwens denken, hela, hoe speelt die jongen 50 NL met 160 BR, well, m'n "virtuele" roll is zeg maar wel gewoon groot, 1k-2k zeg maar. Het zou ook niet de 1e keer zijn dat ik een limiet speel waar ik maar 3 buy-ins voor heb trouwens maar afijn :)).

Zondag is er 1 of andere freeroll via http://www.pokerweblogs.com/, maybe ga ik die nog wel spelen als het qua tijd een beetje schikt.

Ik krijg dit weekend als het goed is ook ff al m'n foto's+video's van m'n Vegas reis, dus maybe maak ik daar ook nog eens een mooie post van voor het nageslacht.

Geen opmerkingen: